Cookie instellingen
Cookie instellingen
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Live chat

Vergroot betrokkenheid en verhoog conversie.

Live chat is een steeds belangrijke contact kanaal waarmee online een persoonlijke dialoog kan worden gevoerd, en – mits juist uitgevoerd – conversieverhogend is.

E-commerce in 1984

Live chat zorgt voor meer omzet

Nog geen chat aan op je website? Dat heeft waarschijnlijk invloed op de omzet. Chat zorgt niet alleen voor meer tevreden (en dus loyale klanten), het geeft ook de kans om te cross- en up-sellen.

Met Snowball 365 dagen per jaar live chat

Klanten die via live chat vragen kunnen stellen, haken minder snel af, besteden gemiddeld een hoger bedrag in een webshop én zijn meer tevreden. Reden genoeg dus ook live chat aan te bieden. Randvoorwaarde is dat iedere chat direct beantwoord wordt. Daarom biedt Snowball live chat aan, persoonlijk. We customizen de chatbox helemaal naar de huisstijl en beantwoorden alle chats, 365 dagen per jaar, van 8:00 uur tot 17:00 uur (dus ook op zaterdag en zondag).

Loyale klanten zorgen voor een succesvolle webshop

Het kost zo’n 7 keer meer om nieuwe klanten binnen te halen dan bestaande klanten te behouden. Investering in loyaliteit loont dus snel. Maar klanten zijn steeds minder loyaal. Als organisatie moet een flinke inspanningen worden geleverd ze te binden. Bijna de helft van de klanten haakt bijvoorbeeld tijdens het bestelproces af, wanneer ze niet snel en adequaat geholpen worden en 89% van de consumenten koopt niet meer bij een winkel wanneer ze een slechte ervaring hebben met de klantenservice – zelfs als ze het beste product aanbieden.