Cookie instellingen
Cookie instellingen
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Persoonlijk klantcontact

Persoonlijk klantcontact is essentieel voor succesvolle online marketing.

Consumenten, maar ook B2B bezoekers willen weten wie er achter een website of webshop zit. En hebben soms vragen. 

Klanten zijn veeleisend en ongeduldig. Daarom is bereikbaarheid en persoonlijk contact enorm belangrijk. Op elk moment, en via elk kanaal dat belangrijk is voor de klant. 

Klantcontact

Snowball biedt via haar zuster 1850 Contact Center een multichannel klantcontactplatform. 365 dagen per jaar van 8:00 tot 22:00 bereikbaar (ook op zaterdag en zondag), klanten worden snel, persoonlijk en goed geholpen.

Samen met Snowball zijn we specialist in klantcontact voor e-commercebedrijven. Met uitgebreide Q&A’s en koppelingen de backoffice van je webshop, kunnen we veelal 85% van alle vragen direct beantwoorden.

Of deze nu telefonisch, via live chat, social media of e-mail binnenkomen: klanten worden altijd snel geholpen.

Gedetailleerde rapportage geven inzichten in specifieke vragen en richting aan verbetering van de website of webshop. Daardoor kan er een continue optimalisatie plaatsvinden. De toevoeging van persoonlijk klantcontact vormt voor ons een belangrijke toevoeging om de customer experience van klanten en prospects positief te beïnvloeden.

Webcare – online reputatiemanagement

Voor veel potentiële klanten is de online reputatie van een bedrijf doorslaggevend wanneer ze overwegen iets te kopen.

Daarom is het voor het succes van een webshop belangrijk om niet alleen te weten hoe er online over een merk gesproken wordt, maar ook om hier proactief op te reageren, zowel op negatieve als positieve reacties.

Klanten nemen lang niet altijd direct contact op via mail of social media, ook persoonlijke pagina’s en beoordelingswebsites worden veelvuldig gebruikt. Het vraagt veel tijd en managementaandacht om alles in de gaten te houden. Snowball bewaakt de online reputatie 24/7: wij ‘scrapen’ het internet op de naam van de organisatie of het bedrijf, analyseren het sentiment rondom het merk en springen proactief op negatieve én positieve posts in.

Zo worden positieve berichten versterkt, en de verspreiding van negatieve berichtgeving gedempt.

We presenteren graag ons werk.