Persoonlijk klantcontact
Persoonlijk klantcontact is essentieel voor succesvolle online marketing.
Consumenten, maar ook B2B bezoekers willen weten wie er achter een website of webshop zit. En hebben soms vragen.
Klanten zijn veeleisend en ongeduldig. Daarom is bereikbaarheid en persoonlijk contact enorm belangrijk. Op elk moment, en via elk kanaal dat belangrijk is voor de klant.
Klantcontact
Snowball biedt via haar zuster 1850 Contact Center een multichannel klantcontactplatform. 365 dagen per jaar van 8:00 tot 22:00 bereikbaar (ook op zaterdag en zondag), klanten worden snel, persoonlijk en goed geholpen.
Samen met Snowball zijn we specialist in klantcontact voor e-commercebedrijven. Met uitgebreide Q&A’s en koppelingen de backoffice van je webshop, kunnen we veelal 85% van alle vragen direct beantwoorden.
Of deze nu telefonisch, via live chat, social media of e-mail binnenkomen: klanten worden altijd snel geholpen.
Gedetailleerde rapportage geven inzichten in specifieke vragen en richting aan verbetering van de website of webshop. Daardoor kan er een continue optimalisatie plaatsvinden. De toevoeging van persoonlijk klantcontact vormt voor ons een belangrijke toevoeging om de customer experience van klanten en prospects positief te beïnvloeden.
Webcare – online reputatiemanagement
Voor veel potentiële klanten is de online reputatie van een bedrijf doorslaggevend wanneer ze overwegen iets te kopen.
Daarom is het voor het succes van een webshop belangrijk om niet alleen te weten hoe er online over een merk gesproken wordt, maar ook om hier proactief op te reageren, zowel op negatieve als positieve reacties.
Klanten nemen lang niet altijd direct contact op via mail of social media, ook persoonlijke pagina’s en beoordelingswebsites worden veelvuldig gebruikt. Het vraagt veel tijd en managementaandacht om alles in de gaten te houden. Snowball bewaakt de online reputatie 24/7: wij ‘scrapen’ het internet op de naam van de organisatie of het bedrijf, analyseren het sentiment rondom het merk en springen proactief op negatieve én positieve posts in.
Zo worden positieve berichten versterkt, en de verspreiding van negatieve berichtgeving gedempt.