Contentcreatie en bannerproductie
Een sterke creatieve invulling vergroot de impact van investeringen in online marketing.
If it doesn’t sell, it isn’t creative. – David Ogilvy
De creatieve invulling van een website, webshop en de online communicatie eromheen is een onderschatte factor. Schrijven voor een website vraagt een andere stijl en om andere accenten. Ook voor het beeldgebruik gelden online andere spelregels dan in ‘analog’ communicatiemiddelen.
Snowball richt zich op het betrekken van de bezoeker in de boodschap.
Met als einddoel: conversie. Conversie is niet altijd het plaatsen van een order. Veelal is het aanwakkeren van de aandacht, de honger naar meer informatie en het voorstellen van het merk en haar merkwaarden – alvorens men tot actie overgaat. In die volgorde.
Wij werken op basis van een briefing een creatief concept uit en vertalen deze in woord en beeld. Campagnes voeren wij het liefst uit via onbetaalde, eigen kanalen van de opdrachtgever. De ROI is daar namelijk enorm. En geeft de online marketing daarmee ook (financiële) ruimte.
De creatieve invulling is een belangrijke factor voor betere resultaten.
Neem contact met ons op, we spreken graag persoonlijk verder.